extraescolaresclaudefa ---------- musicalp.claudefa@gmail.com ---------- 616 56 24 22 ---------- C/ Corbeta 7 (Ed. Europlaya) 03710 Calp - Alacant.

MONITORES / AS

DANA FERRER PONS


  Fa molts anys, després de realitzar Batxiller em va sorgir la inquietud per encaminar el meu futur a la ensenyança dels més menuts, amb això vaig estudiar el Cicle Superior d’Educació Infantil i va ser on em vaig adonar de que m’encantava aquest àmbit i a continuació, vaig estudiar el Grau d’Educació Infantil.


  Durant el Grau, comencí a treballar com a monitora al menjador del Col·legi Sant Jaume Apòstol.

  Durant molts anys, he practicat gimnàstica rítmica, actualment pàdel; els esports en general sempre m’han agradat.


NURIA BAGUENA SEGARRA

 Desde bien pequeña tenía claro que quería trabajar en el sector de la educación.

  Después de realizar el bachillerato, decidí hacer el ciclo superior de educación infantil y me encantó. 

 Actualmente, trabajo de monitora matinal- extraescolares y monitora de comedor escolar. 

 Años atrás, iba al conservatorio de música y hice 4 años de guitarra y 2 de piano. También solfeo y coro, del que muchas veces era solista.

 Me encanta viajar y he ido mucho por el extranjero, sobretodo por Inglaterra, tanto por ocio como por las prácticas de FCT Europa  dónde he podido practicar más el inglés. 


LAURA JUANES LLORENS

 Des que era menuda he vullgut encaminar el meu futur a l
ensenyança, però al finalitzar els estudis de batxiller em vaig decidir per fer el Grau de Dret. Durant el grau, em vaig ficar a treballar de monitora al menjador de lescola dAlfarp i vaig descobrir que la meua vocació estava encaminada a leducació. 

 Actualment, estic matriculada al màster deducació secundaria, per poder dedicar-me en un futur al que realment magrada.

 El que més magrada per a dedicar en el meu temps lliure és la música, ja que toque la flauta travessera, i encara que vaig finalitzar els estudis de música al conservatori fa 6 anys, no he perdut lafició de seguir practicant i aprenent cada dia.


NEUS JOARES PUIG

Des que era ben menuda tenia clar que volia dedicar-me a l’ensenyança. Per aquest motiu, vaig iniciar els meus estudis al Grau de Magisteri d’Educació Primària amb l’especialitat de Pedagogia Terapèutica a la Universitat de València. Després d’acabar el grau, vaig voler continuar formant-me i vaig cursar el màster d’educació secundària a l’especialitat de Serveis Socioculturals i a la Comunitat a la mateixa universitats.

Amb experiència en el sector de l’animació sociocultural he treballat com a monitora de menjadors escolars, a extraescolars a les escoles, campus i escoles d’estiu, Nadal i pasqua.

La música m’acompanya com una tradició familiar des que tinc ús de raó i, encara que, actualment fa uns anys que vaig deixar de formar-me en la música amb el clarinet, sempre que dispose de temps m’agrada gaudir de la música al meu poble.